v

Post Top Ad

czwartek, 1 grudnia 2016

Kalendarze adwentowe! BLOGMAS #1

Witam, i oto pierwszy grudnia, czyli pora na pierwszy blogmas, od dziś zostały tylko 24 dni do świąt. Dzisiejszy dzień był z jednej strony piękny a z drugiej koszmarny. Zima dopadła moją miejscowość, jest poprostu pięknie, lecz to co się dzieje to już przesada. Busy nie jeżdżą do końca miejscowości, samochody wypadają z szoszy, poprostu zimowy cyrk. Dzisiejszy długi dzień musiał zostać jakoś chojnie zakończony, zdecydowałem się na koktajl z truskawek, by przypomnieć sobie smak lata.
W tym roku mam dwa kalendarze adwentowe. Pierwszy z nich, to ten który przedstawiłem Wam w DIY w zeszłą sobotę, ja natomiast zdecydowałem na zadania na kartkach, znalazły się tam przede wszystkim tematy postów, które chciałbym napisać w kolejnych dniach. Kolejnym to poprostu zwykły czekoladkowy kalendarz, taki który mam co roku od małego i zawsze przyprawia mnie o dobre wspomnienia.


Zapraszam wszystkich gorąco na blogmas, 
codziennie w godzinach 20-21.








01 grudnia / by / 0 Comments

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Top Ad