v

Post Top Ad

poniedziałek, 12 grudnia 2016

Blogmas #12 Jesteśmy w połowie!

To pełnia, chyba.
Witam Was serdecznie w 12 dniu blogmas, co oznacza że zostało już tylko 12 blogmasów do końca serii, a więc jesteśmy w połowie! Dzisiejszy dzień minął szybciej niż mógłbym to sobie wyobrazić. nie zrobiłem narazie nic produktywnego, gdyż stojąc w korkach dopiero kilkanaście minut temu dojechałem do domu. Piękna zima ponownie 'zaskoczyła?' może nie tyle zaskoczyła, co znów powróciła. Drogi są w najlepszym wypadku białe, a w tym mniej lepszym skute lodem. Mam teraz wielką ochotę położyć się, zapomnieć o wszystkim i zasnąć, lecz przede mną długi wieczór z powtarzaniem na jutrzejszy sprawdzian z edb, więc czołem i życzcie mi powodzenia.






Zapraszam wszystkich gorąco na blogmas, 
codziennie w godzinach 20-21. 
 

12 grudnia / by / 2 Comments

2 komentarze:

  1. Sprawdzian z edb? Chyba musisz mieć wymagającego nauczyciela hehe. Nigdy nie miałam nawet kartkówki z tego przedmiotu. Współczuję.
    Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń

Post Top Ad