v

Post Top Ad

poniedziałek, 5 grudnia 2016

Blogmas #5 szczypie mnie mróz!

Witam, dziś mamy 5 grudnia a więc do świąt zostało nam równe 20 dni. Dzisiejszy dzień, jak każdy poniedziałek, minął bardzo szybko, lecz był bardzo słoneczny. Zima w pełni, mróz, śnieg, dają się we znaki, a w moim kalendarzu adwentowym jest już coraz więcej pustych okienek. Dziś kupiłem sobie żelowe pingwinki do zawieszenia na oknie, i je zawieśiłem, a dokładniej przykleiłem. Taki mały szczegół naprawdę dużo wnosi do świątecznego wystroju pokoju, a kosztuje zaledwie 2.99 w Biedronce, podobne w Pepco były po 4.99.

Teraz został mi cały wieczór, który spędzę z zeszytem do edb, wkuwając zasady pierwszej pomocy.

Zachęcam Was do zagłosowania w ankiecie którą znajdziecie w lewej kolumnie mojego bloga.


Zapraszam wszystkich gorąco na blogmas, 
codziennie w godzinach 20-21.
05 grudnia / by / 2 Comments

2 komentarze:

Post Top Ad