v

Post Top Ad

czwartek, 15 grudnia 2016

Blogmas #15 Titanic i Zakochałem się!









Witam Was serdecznie w 15 dniu blogmas!

Zostało 9 dni do świąt! 

Dzisiejszy dzień, był oczekiwaniem na wieczór, na "Titanica", mój ukochany film, stąd też dzisiejszy blogmas jest troszkę wcześniej. Marzę już tylko o gorącej herbacie, ciepłym kocyku i... ach, 20 minutowych przerwach na polsacie! Dzisiaj jako piosenkę dnia daję Wam link to pięknego eurowizyjnego duetu. Piosenka "Never Forget" ma niesamowitą moc, i żałuję, że tak późno się o tym zorientowałem, bo dopiero zaledwie kilka dni temu. Od tego czasu przesłuchałem ją z 200 razy. Daje mi ogromną siłę, rozjusza mnie od środka. Jest świetna. Zakochałem się! 



Zapraszam wszystkich gorąco na blogmas, 
codziennie w godzinach 20-21. 
 
15 grudnia / by / 0 Comments

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Top Ad