v

Post Top Ad

wtorek, 13 grudnia 2016

Blogmas # 13 Ja śpiewam!?







Witam Was wszystkich serdecznie w 13 dniu blogmas! Jeszcze tylko 11 dni dzieli nas od świąt Bożego Narodzenia! Dzisiejszy dzień był hmm, chyba za krótki, żeby go opisać, natomiast ten wieczór i ta noc będą oj długie. Mam przed sobą masę słówek z angielskiego do nauczenia się. jak do tej pory po przyjściu ze szkoły cały czas spędziłem na 'zdzieraniu gadła' i sprawdzaniu moich jak się okazało całkiem niezłych predyspozycji wokalnych. Narazie jestem w fazie testów, ale co z tego wyjdzie to sam zobaczę. Ciężko jest dobrać sobie odpowednią piosenkę, gdzie w mojej, jakże dużej 'bibliotece' muzycznej obszar poszukiwań się coraz to bardziej zawęża, a ja jestem w tym samym punkcie co byłem. Tym akcentem kończę dzisiejszy blogmas.




Zapraszam wszystkich gorąco na blogmas, 
codziennie w godzinach 20-21. 
 
13 grudnia / by / 0 Comments

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Top Ad