v

Post Top Ad

wtorek, 20 grudnia 2016

Blogmas #20 Pierniczki!







Witam Was wszystkich serdecznie w 20 dniu blogmas!

Do Świąt pozostało tylko 5 dni!

Dzisiejszy dzień zaowocował wypiekiem pierniczków. Zrobiłem ok. 100 pierniczków, po tym jak przyszedłem ze szkoły, więc z tąd to małe opóźnienie. Przed szkołą zrobiłem jeszcze jedne z ostatnich przedświątecznych zakupów prezentowych. Odebrałem wcześniej już zamówioną książkę, prezent dla mojej siostry. Tak więc jutro planuję upiec kolejną partię pierniczków, tym razem na choinkę, a w czwartek planuję ubrać choinkę. Wczoraj wieczorem zapakowałem już kolejne prezenty, już coraz bardziej czuję, że te Święta będą piękne, już czuję ich oddech na plecach.


Zapraszam wszystkich gorąco na blogmas, 
codziennie w godzinach 20-21. 


20 grudnia / by / 0 Comments

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Top Ad