v

Post Top Ad

sobota, 10 grudnia 2016

Blogmas #9 najlepszy prezent na świecie!

Witam Was serdecznie w 9 dniu blogmas! Przepraszam za małe opóźnienie, ale mój internet nie chciał ze mną współpracować. Dzisiaj dostałem najlepszy prezent jaki kiedykolwiek ktoś mi dał, a mianowicie był to kalendarz Koty 2017. Dostałem go do mojej przyjaciółki, którą pozdrawiam. Ucieszyłem się jak dziecko. Będzie od 1 stycznia dumnie wisiał u mnie na ścianie, dokleję sobie tam tylko zdjęcia Janusza Kota. Świetny prezent dla kotoholika jak ja. Widzicie również zdjęcie 'deseru' zaserwowanego przez mojego znajomego. Dzisiejszy dzień minął tak szybko, zresztą mam wrażenie, że każdy następny mija szybciej. Za 16 dni już będziemy mieli święta. Grudzień jest tak wdzięcznym miesiącem, a zawsze mija najszybciej. Przepraszam również za brak postów o innej tematyce ma blogu, lecz blogmasy zajmują dużo czasu, a jak już pisałem, każdy następny dzień jest coraz krótszy. 


Zachęcam Was do zagłosowania w ankiecie którą znajdziecie w lewej kolumnie mojego bloga.

Zapraszam wszystkich gorąco na blogmas, 
codziennie w godzinach 20-21. 

10 grudnia / by / 0 Comments

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Top Ad