v

Post Top Ad

poniedziałek, 12 grudnia 2016

Blogmas #11 Wielka zmiana,

Witam w 11 dniu blogmas! Przepraszam za opóźnienie, które było spowodowane brakiem prądu. Dzisiejszy dzień był dość pracowity, zresztą widać efekty. Na moim blogu znalazły się 2 nowe posty: O Kurku i Żyrafie, oraz Moja Muzyka, ale największą zmianą na dziś i tak było nowe logo, z którego jestem bardzo zadowolony. Dziś również zakończyła się ankieta, która pokazała że praktycznie jednogłośnie polubiliście serię blogmas!
Dzisiejszy dzień minął tak szybko, że mam wrażenie, że dopiero co się obudziłem, a już piszę blogmas. Dużo czasu też spędziłem z Januszem Kotem. Miałem nadzieję, że niedzielny wieczór będzie dla mnie czasem odpoczynku, wybiorę sobie jakiś film do oglądnięcia, zrobie sobie gorącą czekoladę, troszkę się pouczę, lecz znów coś pokrzyżowało moje plany. Tym razem poprostu nie miałem prądu. Skończyło się na tym, że zjadłem stado krów, posłuchałem muzyki i poszedłem spać.


Zapraszam wszystkich gorąco na blogmas, 
codziennie w godzinach 20-21. 
  
 
 
 



12 grudnia / by / 2 Comments

2 komentarze:

Post Top Ad