v

Post Top Ad

poniedziałek, 3 grudnia 2018

Jak zrobić kalendarz adwentowy DIY? ~Blogmas 2018 #2

Witam Was kochani w drugim poście z grudniowej serii blogmas! Zawsze zaczynałem każdy dzień grudnia, od otwarcia kolejnego okienka w kalendarzu adwentowym. W tym roku jest zupełnie inaczej, ponieważ nie mam żadnego. Aż dziwnie mi pisze się sam blogmas, bo nie mogę złapać tej odpowiedniej atmosfery świątecznej. Muszę nadrabiać ten brak muzyką. Może to się wydać dziwne, że taka osoba jak ja nie ma kalendarza, ale w tym roku sprawa wygląda inaczej. Nie myślałem nawet o tym, żeby jakiś kupić dla siebie, ponieważ byłem zajęty robieniem kalendarza własnoręcznie dla mojej dziewczyny. Bardzo się z niego ucieszyła a jest on wyjątkowy! Dziś pokażę Wam, jak go zrobiłem i może zainspiruję Was na kolejne lata!


Potrzebne będą: kolorowe kartki techniczne (24), wycięte numerki od 1 do 24 (lub jak w moim przypadku kupione), klej, nożyczki oraz dowolnie jakieś ozdoby.


Z papieru kolorowego robimy 24 zamykane pudełeczka, w moim przypadku były to 7cm x 8cm x 3 cm


Na pudełeczka naklejmy kolejno numerki od 1 do 24, od całkowicie zaklejonej strony.


Wkładamy prezenty do każdego (w moim przypadku były to herbaty oraz różne inne upominki okolicznościowe, mogą też być słodycze; ogranicza Was tylko wyobraźnia).


Tak uzupełnione pudełeczka zakleiłem i ułożyłem jak na pierwszym zdjęciu. Prezent trafiony w dziesiątkę! Na zakończenie zostawiam Was jeszcze z piosenką dnia! Dzisiaj piosenka, z którą spotkałem się wracając do domu w radio! 


W dzisiejszym poście to wszystko, widzimy się w następnym! Zapraszam Was do zaglądnięcia na mojego Facebooka, oraz do pisania w komentarzach, jakie Wy macie lub zrobiliście kalendarze adwentowe? 


Pozdrawiam, 
Kamil

03 grudnia / by / 8 Comments

8 komentarzy:

  1. Świetny wpis, taki własny kalendarz adwentowy to extra pomysł⚡

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie prezent wykonany własnoręcznie jest najlepszy. Mój mąż na pierwszą randkę przyniósł mi rysunek Myszki Miki, która trzyma bukiet kwiatów. Narysował to sam i oprawił. Dla mnie rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miły pomysł. Najlepsze są prezenty wykonane własnoręcznie, prosto z serca.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny kalendarz :) uwielbiam takie własnoręczne prezenty :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Post Top Ad