v

Post Top Ad

niedziela, 2 grudnia 2018

Czas - start! ~ BLOGMAS 2018 #1

Witam Was kochani w najbardziej oczekiwanym miesiącu przez wszystkie dzieci i nie tylko! Zapraszam Was gorąco na blogmas! Po raz kolejny na moim blogu! W dzisiejszym poście trochę informacji i zapowiedzi, czego będziecie się w tym roku mogli spodziewać z mojej strony! 


Grudzień w tym roku, będzie bardzo ciekawym ale i ciężkim miesiącem dla mnie, dlatego też postanowiłem pisać ten blogmas, żeby później przede wszystkim mieć co wspominać. A tego co się będzie działo, dowiecie się na przestrzeni całego miesiąca! Już dzisiaj Wam mogę powiedzieć, że szykuje się dla Was mały konkurs, będą recenzje, DIY, inspiracje oraz przede wszystkim masa dobrej muzyki. Blogmasy będą się pojawiały w miarę możliwości jak najczęściej, jednak pewnie nie zawsze będę je w stanie napisać. 


Zima nastała już w mojej miejscowości. Mamy troszkę śniegu oraz mróz, i to całkiem spory. Przeniosłem się z pracy przy biurku do pracy przy cieplutkim grzejniku! Jednak nie żebym narzekał na zimno. Ja lubię mróz, lubię szczypiące uszy i nos, lubię szalik, czapkę, rękawiczki pod ręką, lubię ogrzewacze, lubię ogólnie święta i całą otoczkę jaka się znajduje dookoła nich. 

W każdym blogmasie pojawi się zapewne piosenka dnia. Dzisiaj piosenka, z którą zawsze zaczynam tą serię i słucham jej tylko w tym przedświątecznym czasie. Dla mnie tylko w tym okresie ma ona urok, ponieważ właśnie w grudniu 2015 ją odkryłem i została już powiązana z adwentem w mojej głowie. Zapraszam do posłuchania! 


W dzisiejszym poście to wszystko, widzimy się w następnym! Zapraszam Was do zaglądnięcia na mojego Facebooka, oraz do pisania w komentarzach, czyli lubicie zimno i mróz? 

Pozdrawiam, 
Kamil
02 grudnia / by / 8 Comments

8 komentarzy:

  1. Ja już oglądam filmiki moich ulubionych blogerek od wczoraj....i całkiem fajnie im to wychodzi. Zdecydowanie grudzień to fajny miesiąc :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :) Czekam na kolejne Blogmasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grudzień to jeden z moich ulubionych miesięcy uwielbiam blogmasy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne zdjęcia, czekam na dalsze wpisy😉

    OdpowiedzUsuń

Post Top Ad