v

Post Top Ad

sobota, 3 listopada 2018

Gdzie szukać świątecznych akcentów? ~ Świąteczny radar!

Witam Was po krótkiej przerwie na MusicMonster lifestyle! Zaczynamy sezon świąteczny 2019 i nie wyobrażałem sobie, żeby nic dla Was nie pisać. Kiedy zobaczyłem kilka świątecznych mniejszych i większych akcentów postanowiłem zrobić dla Was nową serię listopadową, czyli ŚWIĄTECZNY RADAR. Zobaczmy jak święta powoli się wkradają do naszej codzienności!


Gdzie najbardziej widać święta? Oczywiście mam na myśli sklepy! Przejrzałem kilka gazetek, i odwiedziłem kilka sklepów w poszukiwaniach świątecznych akcentów, i jak na razie, nie ma ich zbyt wiele. Prym tutaj wiedzie Jysk. Nic dziwnego, jak na skandynawski sklep przystało. Przeglądając ich gazetkę, nie ma zbyt wielu rzeczy, jednak, kiedy tam zajrzałem to zobaczyłem ich o wiele więcej, jednak jestem pewien, że wiele się tam jeszcze pojawi.





Kolejnym sklepem o którym chciałbym wspomnieć, jest Flying Tiger. Tam możemy spotkać cały świąteczny asortyment, począwszy od propozycji na prezent, aż do materiałów DIY. Większość produktów jest przedstawiona w gazetce, którą bez problemu możecie znaleźć w sieci.


Dość dużym zaskoczeniem dla mnie był świąteczny asortyment w Lidlu. Ponieważ w typowych supermarketach te produkty pojawiają się później, jednak w tym roku możemy już teraz znaleźć tam wiele świątecznych smakołyków i nie tylko.


To tyle, z rzeczy znalezionych w sklepach. Teraz przenieśmy się w świat telewizji. Gdzieś od miesiąca co jakiś czas pojawiały się świąteczne filmy. Nie zdziwiłem się, że i w ten weekend ich pełno. Dla fanów filmów animowanych Polsat daje możliwość zobaczenia świątecznej Kung-Fu Pandy, już jutro o 9:15, zresztą zobaczcie sami:

Idąc dalej, cały YouTube jest już zapchany świątecznym kontentem, szczególnie zagraniczny. Tam już święta są 'pełną parą'. W polskim natomiast pojawiają się akcenty, szczególnie u różnych vlogerek czy to odnośnie vlogmasów, czy odnośnie kalendarzów adwentowych. Tutaj na przykład pokażę Wam materiał z kanału AlissVlogChannel:


Zaczyna się też już przypływ świątecznej muzyki! Tutaj jeden z najnowszych singlów Sii:



To tyle w dzisiejszym poście! Mam nadzieję że się Wam podobał. Zachęcam Was do podzielenia się Waszą opinią na temat zbliżającej się świątecznej gorączki w komentarzach, oraz do polubienia naszej strony na Facebooku, by być na bieżąco z nowymi postami.

Pozdrawiam, Kamil

Może się Wam spodobać: 
03 listopada / by / 15 Comments

15 komentarzy:

  1. Oj tak zauważyłam już, że powoli w sklepach pojawiają się świąteczne akcenty i nie mogę uwierzyć, że to już za miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, pamiętam jeszcze poprzednie święta, a to już rok prawie przeleciał

      Usuń
  2. Lubie święta, jednak przeraża mnie nieco ta gorączka :D Mimo wszystko świąteczne "świecidełka" są przekiękne i lubię bardzo kupować lampki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas już od dwóch miesięcy jest wszystko naszykowane na święta. Każdy sklep ustrojony, śnieg już leży w niektórych miejscach. Pierwsze pierniki zjedzone haha. fajny pomysł na post! Ja lampki świąteczne mam powieszone w pokoju przez cały rok, lubię ich klimat.
    Wygląd bloga trochę odrzuca, i czcionka w tytule nie jest czytelna. Jeśli byś potrzebowała pomocy w wyglądzie możesz napisać, chętnie pomogę!
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :D
      Również mam jedne w pokoju, no dobra, kilka zestawów, cały rok, ale nie zawsze je zapalam :D
      Pozdrawiam i dziękuję za opinię o blogu :D

      Usuń
  4. Niestety też już to zauważam. Na rynkach powoli kiermasze świąteczne się rozkładają :/ Wgl mnie za szybko. Ja później nie czuje ducha świąt jak prawie dwa miesiące wczesniej sklepy są ubrane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku, czułem święta zanim przyszły. Grudzień był magiczny. Jednak gdy już przyszła wigilia, czar prysł. Niestety.

      Usuń
  5. Świąteczne akcenty prędzej czy później pojawią się wszędzie. :) Dzięki za ten post. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nienawidzę tej przedświątecznej gorączki. To psuje tylko niesamowity klimat świąt i według mnie to brak szacunku dla Boga. Boże Narodzenie to w końcu święto chrześcijańskie, a nie kolejna okazja na zarobienie. Od kilku lat niestety nie czuję już świąt.
    Świąteczne akcenty są już w Tesco. Ledwo Wszystkich Świętych, a już Boże Narodzenie w sklepach…

    OdpowiedzUsuń
  7. Już w kliku sklepach widziałam akcenty świąteczne i jak dla mnie jest to wielka przesada, żeby już w listopadzie atakować takimi produktami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze ozdoby świąteczne w sklepach zauważyłam w galerii już jakieś trzy tygodnie temu- mam wrażenie, że z roku na rok pojawiają się one coraz wcześniej -_-

    OdpowiedzUsuń
  9. Christmas shopping is so much fun! Can't wait for the holidays.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń

Post Top Ad