v

Post Top Ad

czwartek, 31 maja 2018

Ulubieńcy czerwca!

Witam Was w kolejnych ulubieńcach! Czerwiec już za nami, a ja chciałbym na chwilę do niego wrócić i troszeczkę go podsumować. Zebrałem dla Was wszystko, co towarzyszyło mi w minionym miesiącu i podzieliłem na kilka kategorii.


Ulubieńcy z kategorii film

W czerwcu najbardziej ujął mnie australijski dokument "Blue" o zabijaniu stworzeń żyjących w oceanach i nie tylko. Zabijaniu w znaczeniu dosłownym i przenośnym. Zabijaniu fizycznym jak i w skutek wszystkiego co robimy. Wyrzucając plastik dostaje się on do oceanów w drobniutkich cząsteczkach  i zabija. Jest to dokument, który na prawdę chwyta za serca a muzyka jaka tam jest robi też swoją robotę. Jest to film z 2017 roku, nie jestem jednak pewien, czy jest on dostępny gdziekolwiek w wersji z polskim lektorem, ja oglądałem go w  oryginale. Na prawdę bardzo polecam.


Ulubieńcy z kategorii muzyka

Cały czerwiec słuchałem przede wszystkim jednej, aktualnie mojej ulubionej piosenki, którą jest utwór Hailee Steinfeld & BloodPop® - "Capital Letters". Zapewne wszyscy ją dobrze znacie, jest to jeden z większych radiowych hitów i został on wykorzystany w "Nowym Obliczu Grey'a", zresztą z tego filmu znam tą piosenkę. 


Kolejną piosenką, która towarzyszyła mi w czerwcu jest utwór Christiny Perri - "A Thousand Years". Przez propozycje na YouTube przypomniała mi się ta piosenka, którą znałem już kilka lat, jednak nie wracałem do niej często. Przez czerwiec jednak częściej jej słuchałem i stała się też dla mnie inspiracją do stworzenia nowej, wakacyjnej serii "Rozkochaj się w muzyce" na równoległym blogu MusicMonster. TUTAJ możecie zobaczyć pierwszy post z tej serii. 

Znalezione obrazy dla zapytania a thousand years

Muzycznie czerwiec też opanowała zdobywczyni drugiego miejsca na tegorocznej Eurowizji Eleni Foureira z piosenką "Fuego". Z ciepłym brzmieniem tej piosenki zbliżałem się coraz bardziej do upragnionych wakacji. Sama piosenka również świetnie się sprawdziła na projekcie w którym uczestniczyłem końcem czerwca w Czechach. Grecka grupa często włączała tą piosenkę przy każdej okazji, zresztą trudno się dziwić, skoro Eleni jest jedną z większych gwiazd w Grecji. 



Tą kategorię zamykam dwoma utworami wykorzystanymi w  serialu "13 powodów". Piosenkami, których słuchałem bardzo często w ostatnich dniach czerwca są Kodaline - "All I Want" oraz Lord Huron - "The Night We Met". Są to bardzo delikatne i smutne utwory, jednak ja je bardzo lubię. Poznałem je właśnie dzięki serialowi "13 powodów" i z chęcią do nich wracam. 



Ulubieńcy z kategorii fotografia
Pole zboża w okolicach Ołomuńca
Ulice Ołomuńca
Rzeka Morawa




Ulubieńcy z kategorii żywność

Czerwiec zakończył się razem z czereśniami, które to właśnie najbardziej zapadły mi w pamięć, jeżeli chodzi o żywność. Zjadałem je solo, w cieście, sorbetach czy innych deserach.  Był to również miesiąc, gdzie wróciłem do kawy mrożonej. Przecież nie ma nic bardziej orzeźwiającego w upalne dni niż kawa mrożona z kruszonym lodem i bitą śmietaną. 


Ulubieńcy z kategorii serial

Zdecydowanie ubiegły miesiąc był wypełniony serialem "13 powodów". Oglądnąłem cały 1 sezon, składający się z trzynastu, prawie godzinnych odcinków. Zdecydowanie polecam zobaczyć. Wiem, że wiele osób nie lubi koncepcji serialu, jednak do mnie ona przemawia.

Podobny obraz

To wszystko w dzisiejszych ulubieńcach. A jakich Wy mieliście ulubieńców w czerwcu? Dajcie znać w komentarzu.
Kamil

Bądź na bieżąco!:
Facebook <



Może Cię zainteresuje: 


31 maja / by / 17 Comments

17 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemny post :) Zaciekawił mnie ten film. Zdjęcie rzeki jest cudowne ♥
    Pozdrawiam!
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i polecam rozwinąć zaciekawienie filmem, do jego oglądnięcia :D

      Usuń
  2. Ten serial muszę koniecznie oglądnąć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeka Morawa *.* Cudownie wygląda to zdjęcie :)
    A serial "13 powodów" oglądałam ale bardzo się męczyłam :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo niespotykane i ciekawe kategorie. Nigdy nie spotkałam się np z najciekawszą fotografią. Świetny pomysł. Muszę konieczne obejrzeć 2 sezon 13 powodów 🙂
    Zumurawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D A co do drugiego sezonu, to jestem w połowie, jednak nie jest on aż tak dobry, jak pierwszy.

      Usuń
  5. Ojej ja jakoś tego serialu 13 powodów nie mogę... XD Ale na netfix polecam Grimm - jak się przebrnie kilka pierwszych odcinków, rozkręca się i naprawdę wciąga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za polecenie, właśnie czegoś szukałem na wakacje :D

      Usuń
  6. Ciekawi ulubieńcy. Przyznam, nie oglądałam tego serialu, ale wydaje się naprawdę spoko :D
    Pozdrawiam♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się bardzo ulubieńcy.13 powodów drugi sezon sztoooos
    zapraszam do mnie https://alexablogofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ulubieńcy!
    http://the-rose-style.blogspot.com
    ig;rozadryzner

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajni ulubieńcy. Mi się podobał 1 sezon ''13 powodów'', ale drugi już mnie nudził.
    pozdrawiam, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie 13 reason why, pochłonęłam drugi sezon praktycznie w chwilę :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh, Hailee- też uwielbiam tę piosenkę! Natomiast nigdy nie widziałam 13 powodów, choć zbieram się już odkąd to wypuscili haha

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia *-*, a serial zdecydowanie godny uwagi :D

    OdpowiedzUsuń

Post Top Ad