v

Post Top Ad

sobota, 3 grudnia 2016

Blogmas #3 Prezent Mikołajkowy, lazy day.



Witam w dzisiejszym blogmasie. Dzisiaj 3 grudnia, 21 dni do świąt. Dzisiejszy dzień rozpocząłem o godzinie 11. Długi sen był tym czego potrzebowałem po tym ciężkim tygodniu. Oczywiście podstawą dobrego dnia jest dla mnie dobra herbata. Dzisiaj padło na Herbapol "Sekret Zimy", czyli bardzo aromatyczną, cytrusowo-ziołową herbatę, mocno pachnącą goździkami, a smakuje poprostu fantastycznie. Dzisiaj jest mój lazy day. Postanowiłem, że pora zrobić sobie przerwę, muszę nadrobić zaległości we vlogmasach, a przede wszystkim odpocząć.

Dzisiaj chciałbym również powiedzieć o tym co można podarować na Mikołajki. Niech to nie będzie kubek z Mikołajem w środku, ale też nie należy zapominać o tym symbolu świat. Nie powinna to być gotowa 'paczka Mikołajowa' kupiona w sklepie, lecz coś co złożymy sami z poszczególnych elementów prezentu. Pierwszym powinno być coś co będzie odpowiednie dla obdarowywanej osoby, następnym coś słodkiego, mikołaj z czekolady lub jakaś figurkę czekoladową, nie należy również zapomnieć o czymś co zostanie na dłużej np jakaś książka, film na DVD, jakaś ozdoba świąteczna była by również na miejscu. 

Zapraszam wszystkich gorąco na blogmas, 
codziennie w godzinach 20-21.

03 grudnia / by / 0 Comments

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Top Ad