v

Post Top Ad

czwartek, 8 grudnia 2016

Blogmas #8 tego jeszcze nie było


Witam Was w 8 dniu blogmas. Do świąt zostało już tylko 17 dni! Najpierw chciałbym przeprosić za to, że nie dodałem tego posta wczoraj, ale mój system dobowy oszalał, a to wszystko za sprawą Titanica. Tak, w środę, a praktycznie już czwartek na Polsacie 00:40 rozpoczynał się Titanic. Musiałem go oglądać, jako jeden z moich najukochańszych filmów. O 3:00 gdy pierwsza polsatowa część się skończyła, wiedziałem że muszę się douczyć francuskiego, więc z tej 3 zrobiła się 4, ale postanowiłem dooglądać ten film na internecie, jak zrobiłem. O 6 się skończył, i przyszła pora zbierać się do szkoły, o 6:40 miałem busa. W szkole siedziałem jak żywy trup. Po skończonych zajęciach, gdy tylko usiadłem w busie musiałem się powstrzymywać przed zaśnięciem. Po wejściu do domu położyłem się na łóżku i pstryk.. budzę się a tu 6:15 na zegarku i jest piątek. Tyle rzeczy, które wczoraj miałem zaplanowane do zrobienia, przeniosło się na dziś, lub przepadło. Jestem mistrzem! Chciałbym również Wam wszystkim gorąco podziękować, wczoraj na blogu wybiło 6000 wyświetleń!
'Kocham francuski'


Zachęcam Was do zagłosowania w ankiecie którą znajdziecie w lewej kolumnie mojego bloga.

Zapraszam wszystkich gorąco na blogmas, 
codziennie w godzinach 20-21. 

Na dworcu, czekając na busa.
Kadr z filmu Titanic




08 grudnia / by / 0 Comments

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Top Ad