v

Post Top Ad

niedziela, 4 grudnia 2016

Blogmas #4 Ja się uczę?!

Witam wszystkich w ten niedzielny 4 blogmas, 4 co znaczy że do świąt pozostało już tylko 21 dni. Dzisiejszy dzień mijał wolno. Zaraz po przyjściu z kościoła zacząłem się uczyć kochanej matmy na jutrzejszy sprawdzian. I tak praktycznie przeszło całe popołudnie. Potem oczywiście zobaczyłem kilka vlogmasów i wysłałem kilka świątecznych kartek na stronie Nivea. Ta niedziela nie była jakaś bardzo produktywna, jak zresztą cały weekend. Na koniec dnia wsłuchując się w najpiękniejszą piosenkę jakiej słuchałem ostatnio, Måns Zelmerlöw - Beautiful Lie oraz zjadłem moją ulubioną Milkę oreo. Zachęcam również na zagłosowanie w ankiecie którą znajdziecie w lewej kolumnie mojego bloga.

 
Zapraszam wszystkich gorąco na blogmas, 
codziennie w godzinach 20-21.

04 grudnia / by / 4 Comments

4 komentarze:

Post Top Ad