v

Post Top Ad

piątek, 16 grudnia 2016

Blogmas #16 Ten post jest bez sensu! Cżyżby?







Witam Was wszystkich w 16 już blogmasie!

Zostało 9 dni do świąt!

Dzisiejszy dzień był taki krótki, tak szybko minął ten tydzień, a za następny tydzień już będę Wam składał życzenia świąteczne. Ten czas tak szybko mija. Dzień goni dzień. Nie wiem czemu ale dziś jakoś ciężko mi się pisze. Dużo się teraz dzieje w mojej głowie. Nie mogę pozbierać myśli. Jestem sam na sam ze sobą, a czuję jakbym się dusił. Za dużo rzeczy się dzieje, ale i zamało. I tak, wiem że ten post jest troszeczkę bez sensu, lecz ja go czytam między wierszami. Dużo i w ogóle nic dla mnie nie znaczy. Przepraszam.


Zapraszam wszystkich gorąco na blogmas, 
codziennie w godzinach 20-21. 
 
16 grudnia / by / 0 Comments

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Top Ad