v

Post Top Ad

sobota, 3 grudnia 2016

Blogmas #2 z prawdziwego zdarzenia.








Witam Wszystkich serdecznie w dniu 2 grudnia! Zostało nam jeszcze 23 dni do świąt, natomiast rozpoczął się już świąteczny zgiełk, szególnie w sklepach, gdzie kolejki są po prostu niewyobrażalnie długie i trzeba czekać ok 20 min. w Biedronce żeby cokolwiek kupić. Z jednej strony mi się to podoba, z drugiej flustruje mnie to czekanie. Taki to już klimat przedświąteczny. Ciągle u mnie pada śnieg, lecz dziś mi to nie przeszkadzało, gdyż cały dzień w łóżku słuchałem nowej genialnej płyty Månsa, o której mowa w poprzednim poście. No naprawdę wszystkie te piosenki są genialne i miałem problem od której zacząć, wszystkie są po prostu idealnie dobrane dla mojego gustu muzycznego. Jakże ten dzień szybko minął i miło się zakończył, przed telewizorem, oglądając wybory Miss International, moja faworytką była 4 najpiękniejszą, Miss Sri Lanki. 


Zapraszam wszystkich gorąco na blogmas, 
codziennie w godzinach 20-21.
03 grudnia / by / 0 Comments

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Top Ad