v

Post Top Ad

środa, 7 listopada 2018

O tym należy pamiętać planując imprezę!


Witam, w dzisiejszym poście chciałbym napisać Wam o trzech rzeczach, których nie możecie zlekceważyć planując własną imprezę. 


Zaczniemy od miejsca. Żeby jakiekolwiek wydarzenie mogło się odbyć, to potrzeba miejsca, w którym ono będzie zorganizowane. Domówka wiąże się z dużą ilością sprzątania i wpuszczeniem ludzi do własnych czterech kątów. Kluby są znów dość drogą opcją. To może impreza na działce? Czemu nie, ale w naszym małym doku wiele osób się tam nie zmieści. Tutaj naprzeciw wychodzi świetne rozwiązanie. Namioty imprezowe! Coraz więcej osób decyduje się na zakup właśnie takich namiotów. Jest to większy wydatek, ale za to jednorazowy. Przeszukując internet, trafiłem na ofertę strony dascompany.com. Oferują oni wysokiej jakości namioty i to w dodatku w wymiarze, wybranym przez kupującego.


Taki namiot ma też duże możliwości dekoracyjne. Wszystko można przecież urządzić od zera. I to jest jeden z głównych powodów dlaczego coraz więcej wesel odbywa się właśnie w takich namiotach. Zresztą, tutaj możecie poczytać o tym więcej, oraz zobaczyć łatwy kreator takiego namiotu: dascompany.com

Na każdej imprezie ważną rolę odgrywa muzyka. Bez muzyki nie ma zabawy. Jeżeli zatrudnimy kogoś, kto zajmie się muzyką, to problem mamy z głowy, gorzej w przypadku, kiedy sami jesteśmy za to odpowiedzialni. Mam dla Was najlepsze z możliwych rozwiązań. Możliwość wyboru utworów przez gości. Na wielu imprezach, na których byłem, królował YouTube na laptopie podłączonym do głośnika.

Trzecim, równie ważnym elementem jest jedzenie. Sprawdzone przekąski są kluczem do dobrej imprezy. To już zależy od wielkości i jakości imprezy. Jednak ja bym radził przekąski, które można zjeść od razu, tzw. one-bite. Małe kanapeczki, koreczki czy inne szybkie do zjedzenia potrawy.

To na tyle w dzisiejszym poście. Mam nadzieję, że trochę pomogłem. Piszcie w komentarzach co waszym zdaniem jeszcze powinienem umieścić na tej liście, oraz jakie jest wasze zdanie o tych trzech warunkach dobrej imprezy.

Kamil


Bądź na bieżąco!:
Facebook <
07 listopada / by / 6 Comments

6 komentarzy:


  1. fajny poradnik. Ehh ja nie znoszę imprez, więc ich nie organizuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja przyznaję się bez bicia planowanie z dzieckiem imprez jest ciężko nie mniej jednak wyjście na imprezę na pewno niedługo ponowię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, lepiej wychodzić, niż organizować ;P
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Nie jestem jakoś przekonana do tych namiotów, wolę jednak zwykłą domówkę. Ale muzyka i jedzenie to rzeczywiście podstawa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki namiot to super pomysł 🙂

    OdpowiedzUsuń

Post Top Ad