v

Post Top Ad

środa, 14 listopada 2018

Przedwczesne Święta /Weekly Blog!

Witam Was w kolejnym Weekly Blogu! Czuję się tak jakby święta miały być za dwa dni. Nie macie czegoś takiego wychodząc gdzieś na miasto? Nawet wystarczy zostać w domu i włączyć telewizję lub internet. Wszędzie jest już przesyt świątecznego kontentu. Normalnie by mi to odpowiadało, jak już wiecie jestem typowym freakiem na tym punkcie, ale w tym roku to wszystko stało się zbyt szybko. Kiedyś miło było odkrywać te świąteczne akcenty jeden po drugim, to tu, to tam. W tym natomiast ciężko jest nie spotkać tych 'akcentów'. Te święta już nie będą tak magiczne. Chyba, że Matka Natura się o to postara. Już sam nie wiem, czy jest jeszcze jesień czy już święta. 


To tyle o świętach. Obecnie pracuję nad własnym tomem poezji. Może to się wydawać śmieszne, jednak, za duże ambicje nikt nie karze. Zawsze lubiłem sobie coś napisać, ale gdy zaczęło mi to wychodzić, postanowiłem zgromadzić wszystko w jednym miejscu. Myślę że jeszcze w tym roku, będziecie mogli przeczytać kilka z moich 'wierszy'. 


Dla tych, którzy obserwują fanpage bloga na Facebooku, to nie będzie zaskoczenie, gdyż chcę napisać o kulturowych hitach minionego tygodnia. Jeżeli chodzi o muzykę, jest to bez wątpienia "The Power of Love" Gabrielle Aplin. Ostatnio oglądając nową (świąteczną) reklamę T-mobile, zainteresowałem się piosenką, która była w tle. Nie było ciężko ją znaleźć, gdyż nie tylko ja jej szukałem w internecie. Kiedy ją kilka razy przesłuchałem, to już wiedziałem, że zostanie ze mną na dłużej. 


Na zakończenie tego postu chciałbym Was zachęcić, do śledzenia naszego Facebooka, bo już wkrótce, ktoś z Was otrzyma prezent od naszego zespołu przy współpracy z Wonder Cream! Wcześniej jednak recenzja ich kremów! Nie przegapcie tego! 

Kamil

Bądź na bieżąco!:
Facebook <
14 listopada / by / 1 Comments

1 komentarz:

  1. Lubię Święta, ale taka przedświąteczna gorączka idealnie je psuje. Nie podoba mi się to.

    OdpowiedzUsuń

Post Top Ad