v

Post Top Ad

poniedziałek, 5 listopada 2018

Ulubieńcy października!

Witam Was w kolejnych ulubieńcach na tym blogu! Dzisiaj będzie bardzo muzycznie. Zazwyczaj jest to najbardziej rozbudowana kategoria, jednak w tym miesiącu ciężko było wybrać tylko kilka utworów. Zapraszam do październikowych ulubieńców! 


Ulubieńcy z kategorii film

Tym razem nie wspomnę o filmie, ponieważ cały październik spędziłem w oczekiwaniu na kolejne vlogtobery od Aliss. Lubię jej osobowość oraz to, w jaki sposób prowadzi ona swoje vlogi. Zacząłem ją oglądać przy okazji jednego z vlogmasów, i tak już zostało, że czasem, kiedy coś robię, to włączam sobie w tle jej vlogi, by móc się trochę odprężyć i skupić na pracy. Osobiście jak coś robię, to lubię jak ktoś "gada" w tle. 

Ulubieńcy z kategorii muzyka

Jedną z piosenek, które towarzyszyły mi w minionym miesiącu była piosenka Katy Perry "The One That Got Away". Piosenka ta opowiada o historii wielkiej miłości, którą bohaterzy piosenki zabiorą ze sobą aż do grobu. Po pierwszym zobaczeniu teledysku zwróciłem uwagę na piosenkę i tak została już ona w mojej głowie. Świetna muzycznie (zresztą jak zawsze) Katy, zabiera nas w czarujący świat. Jest to też jedna z przełomowych piosenek Katy Perry. Jest zrobiona na poważnie, a nie cukierkowo jak poprzednie utwory. Wielki come back z 2011 roku do mojej playlisty.

Pamiętacie jeszcze Carly Rae Jepsen? Jeżeli nie kojarzycie nazwiska, to "Call Me Maybe" powinno Wam wiele powiedzieć. Hit mojego dzieciństwa, znów powrócił na łaski mojej playlisty. Historię piosenki wszyscy dobrze znają, więc polecę tylko przypomnienie sobie tego utworu.

Teraz przejdę do nowszych utworów. Po wydaniu przez Nicki Minaj nowej płyty zatytułowanej "Queen", wiele utworów zostało ze mną do tej pory. W ostatnim miesiącu ciągle słuchałem "Barbie Dreams" do której niedawno miał premierę teledysk. Już teraz wiemy, że w finale MTV EMA  w kategoriach "Best Hip-hop" oraz "Best Look" wygrała właśnie Nicki, co niezmiernie mnie cieszy. A teraz "On to the video"! 

Piosenkami o których również chciałbym wspomnieć w tym zestawieniu to:
"Good Lovin'" Benjamina Ingrosso - po premierze tej piosenki słuchałem jej non stop, teraz znów do niej wróciłem, 
"Bitch I'm Madonna" Madonny - Świetne pozytywne wibracje, lubię wracać do tej piosenki.
"Head Above Water" Avril Lavigne - jedno słowo: GENIALNA.
oraz "Woman Like Me" od Little Mix - świetna, hipnotyzująca propozycja. Zostanie ze mną zapewne na dłużej.

Ulubieńcy z kategorii fotografia:



Ulubieńcy z kategorii żywność:

Październik był sezonem moich ukochanych orzechów włoskich, których zjadłem całe mnóstwo. Najbardziej lubię takie świeże, jeszcze pachnące, brudzące ręce, jednak suszonymi też nie pogardzę. 

To wszystko w dzisiejszym poście! Dajcie znać w komentarzu jacy byli Wasi ulubieńcy minionego miesiąca w komentarzu! 

Pozdrawiam,
Kamil
Bądź na bieżąco!:
Facebook <


Może Cię zainteresuje: 

05 listopada / by / 4 Comments

4 komentarze:

  1. Oj u mnie też teraz królują orzechy włoskie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na wpis! :) Kilka piosenek kojarzymy.

    OdpowiedzUsuń
  3. tez w pazdzierniku mialam faze na orzechy wloskie- wprost je kocham :3

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Post Top Ad