v

Post Top Ad

sobota, 14 kwietnia 2018

Weekly Blog ~ Byłem na średniowiecznym orszaku!

Witajcie kochani! Ta piękna pogoda, która jest ze mną od tygodnia, przełożyła się na nowe nakłady energii, i nową chęć do pisania dla Was. Zapraszam Was więc na wiosenne Weekly Blogi! W weekendy będę pisał dla Was podsumowanie minionego tygodnia. W tym, wszystko powoli budzi się do życia i zakwitają pierwsze żonkile! 

Poza świetną pogodą w tym tygodniu głównym tematem było średniowiecze, dlaczego? Ponieważ spędziłem go na przygotowaniach do IV Orszaku Długosza, gdzie ulicami Nowego Sącza przeszedł średniowieczny orszak! A działo się tam wiele. Nie tylko przejście ulicami miasta, ale też na rynku można było wziąć udział w średniowiecznych konkurencjach, m.in. bieg z jajkiem, czy moja ulubiona - toczenie kapusty. Punktem kulminacyjnym były średniowieczne tańce, w których oczywiście wziąłem udział. Kilka tygodni prób synchronizacji połączenia kilku średniowiecznych tańców zwieńczył występ na Sądeckim rynku.


W wolnym czasie oglądałem... vlogmasy. Może jest to trochę dziwne, a nawet bardzo, ale w grudniu niestety nie dam rady oglądnąć wszystkich vlogmasów, które chcę oglądnąć, więc nadrabiam to przez cały rok, kiedy mi na to przyjdzie ochota. Z drugiej strony do świąt zostało już 253 dni, nie ma co zwlekać. A tak całkiem serio to wracam do muzyki z dobrym słonecznym brzmieniem. I zdecydowaną gwiazdą tego tygodnia jest SaRaha z piosenką "Kizunguzungu". Wnosi do mojej playlisty wiele słońca. Za pierwszym razem wydaje się dziwna, ale po kolejnym uzależnia. Lubię afrykańskie brzmienia, ta piosenka jest jedną z lepszych z tej kategorii. 


Na dzisiaj to wszystko! Zapraszam do obserwacji bloga czy polubienia strony na Facebooku, by być na bieżąco, oraz do komentowania. A czy Wy też już czujecie tą wiosnę? Dajcie znać w komentarzach!
Pozdrawiam, Kamil
14 kwietnia / by / 18 Comments

18 komentarzy:

  1. Bardzo estetycznie prowadzony blog. Oby tak dalej!
    Zapraszam do mnie recenzjebynikaa.blogspot.com oraz instagram.com/recenzjebynikaa/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oczywiście również Cię odwiedzę :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Tak, zdecydowanie czuję już wiosnę co również u mnie przekłada się na dobrą energię
    Pozdrawiam i Zapraszam
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na posty. Szczerze powiedziawszy to nie słyszałam o tym Orszaku Jana Długosza, a mieszkam tylko ponad godzinę drogi od Nowego Sącza. Może w przyszłam roku tam przyjadę.
    Zapraszam także do mnie.
    https://akilegna-kib.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że są jeszcze osoby, które robią takie rzeczy ;)

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie również lepszy humorek bo wiosna przyszła haha :)
    INSTAGRAM
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe wydarzenie :) Ja też czuję już wiosnę, chociaż wczoraj u mnie padało.
    Pozdrawiam.
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo gorszej pogody, wiosenny klimat zostaje :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Wow niezle materialy az milo sie czyta.

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie to bardzo fajne wydarzenie taki orszak ;) Przepiękne są te żonkile <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne uczestniczyć w takim orszaku :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już czuję tę wiosnę. I staram się nacieszyć tą słoneczną pogodą, mam nadzieję, że szybko nie przeminie :)
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Post Top Ad