v

Post Top Ad

wtorek, 6 grudnia 2016

Blogmas #6 Mikołajki

Witam w 6 dniu blogmas! Zostało nam już tylko 19 dni do świąt!
Dzisiejszy Mikołajkowy dzień minął mi bardzo szybko. Przed szkołą byłem jeszcze z moją koleżanką, którą serdecznie pozdrawiam, wybrać prezent dla mojej innej koleżanki. Prezentem okazał się również śnieg, który pięknie dzisiaj pruszy. Z okazji Mikołajek postanowiłem powiesić kilka dekoracji w moim pokoju, postanowiłem, że będą to gwiazdki, których wykonanie pokazywałem Wam w jednym z postów DIY. TUTAJ jest ten post. W drodze powrotnej słyszałem pierwszy raz w tym sezonie piosenkę świąteczną!

Zakończenie tego dnia przyszło wraz z gorącą herbatą. Teraz tylko mam ochotę oglądnąć sobie film animowany na Polsacie, który był dość szeroko reklamowany, mam nadzieję że świetnie umili mi ten Mikołajkowy czas.

Zachęcam Was do zagłosowania w ankiecie którą znajdziecie w lewej kolumnie mojego bloga.
 
 
Zapraszam wszystkich gorąco na blogmas, 
codziennie w godzinach 20-21. 
06 grudnia / by / 2 Comments

2 komentarze:

Post Top Ad