v

Post Top Ad

sobota, 10 grudnia 2016

Blogmas #10 Myślę! Życiowe!

Witam Was serdecznie w tym 10 blogmasie, a znaczy to tyle, że zostało równo 15 dni do świąt! Dzisiejszy dzień był dla mnie dniem odpoczynku. Zacząłem go od dobrej herbaty, zakończyłem czekoladowym mikołajem. Jakże był to mało pracowity dzień dla mnie, postanowiłem zrobić sobie detoks od wszystkiego i w końcu przeczytać książkę, którą już dawno miałem przeczytać. Postanowienie to jednak nie zostało przeze mnie spełnione, a większość dnia spędziłem na telewizji i słuchaniu muzyki, co robię ostatnio coraz częściej (słucham muzyki), ale co się za tym kryje dowiecie się już niedługo. Dziś również miałem dzień rozmyślań nad różnymi rzeczami, między innymi nad straconym czasem na różne rzeczy oraz przykazaniami, które się wypaliły. Rozwinę te tematy już niedługo w kolejnych postach.


Zachęcam Was do zagłosowania w ankiecie którą znajdziecie w lewej kolumnie mojego bloga.


Zapraszam wszystkich gorąco na blogmas, 
codziennie w godzinach 20-21. 
10 grudnia / by / 1 Comments

1 komentarz:

  1. ja jestem ciekawa twoich przemyslen :) czekam na kolejne pposte z niecierpliwoscia :)
    zapraszam na nowego posta o amerykanskich tradycjach podczas Swiat Bozego Narodzenia oraz przepiekne zdjecia z NYC w tym magicznym czasie <3
    https://brbadventures.wordpress.com/2016/12/11/its-beginning-to-look-a-lot-like-christmas-3/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Post Top Ad