v

Post Top Ad

wtorek, 22 listopada 2016

Pięknie dziś! 22/11/16 Daily Blog #2

Witam, dzisiejszy dzień był bardzo słoneczny. Oczywiście pełen energii i w świetnym chumorze spóźniłem się do szkoły, przyszedłem 2 lekcje później, jestem geniuszem! Rankiem przywitał mnie Janusz Kot, spędzilismy razem cały poranek. Po jakże długim dniu w szkole spotkałem się z przyjaciółmi i tradycyjnie już szukaliśmy prezentów mikołajkowych dla innych. Kupiłem już prawie wszystko, lecz więcej o tym już wkrótce, po mikołajkach, kiedy już wymienimy się nimi. Oczywiście ja na zakupach to się zwykle źle kończy. Tym razem poprostu musiałem dokupić kilka ozdób do mojej dekoracji z TEGO postu. Teraz wygląda tak jak na zdjęciu poniżej. Dostałem oczopląsu kiedy zobaczyłem ozdoby świąteczne na stoisku w galerii, tylu kolorów i brokatu w jednym miejscu dawno nie widziałem, już poprostu wszędzie czuć święta. Mam zamiar jeszczę troszkę się pouczyć, zobaczyć jakiś film i to na tyle dzisiaj. FOTORELACJA:




Zachęcam Was do zostawiania komentarzy, które mogą być dodawane anonimowo, bez potrzeby logowania na konto google. Zachęcam Was również do zaobserwowania tego bloga oraz do śledzenia mojego profilu na Facebooku, by być na bieżąco, ze wszstkimi nowymi postami.
22 listopada / by / 0 Comments

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Top Ad