v

Post Top Ad

niedziela, 13 listopada 2016

Co dla mnie znaczą święta? Biorę udział w konkursie!

Witam, dzisiejszy post będzie nietypowy, gdyż dotyczy on tego, że biorę udział w konkursie dla blogerów, właśnie tym który przedstawia baner. TUTAJ link, do bloga z którego się o nim dowiedziałem.

Zadane zostało pytanie:
Co dla Ciebie znaczy magia świąt?
Otóż, widząc mojego bloga można się domyślić że wiele. Jest to niesamowity czas, wtedy rodziny są razem, wszyscy korzystamy z czasu spędzonego w gronie najbliższych, niepowtarzalna atmosfera jaką wytwarzają świeczki, zapach pierników i pomarańczy oraz choinka mieniąca się kolorowymi lampkami; wigilia, 12 potraw, barszcz z uszkami, prezenty, sama w sobie radość obdarowywania innych. Jest to naprawdę najlepszy jak dla mnie okres w roku. Kocham dekorować dom, piec pierniczki, sam okres ten tuż przed świętami jest dla mnie ważniejszy niż same święta. Dużo by tu pisać, jednak tak w skrócie postarałem się Wam odpowiedzieć na to pytanie.


Zachęcam Was do zostawiania komentarzy, które mogą być dodawane anonimowo, bez potrzeby logowania na konto google. Zachęcam Was również do zaobserwowania tego bloga oraz do śledzenia mojego profilu na Facebooku, by być na bieżąco, ze wszstkimi nowymi postami.
13 listopada / by / 1 Comments

1 komentarz:

Post Top Ad