v

Post Top Ad

niedziela, 13 listopada 2016

Janusz Kot.

Witam, w dzisiejszym poście, chciałbym przedstawić Wam ciekawą postać, mianowicie Janusza Kota. Jest to mój 5-cio miesięczny skarb, moje oczko w głowie. Jego rytm dobowy jest prosty, je, śpi, je, śpi, życie prywatne. Kiedy się z nim widzę to albo je, albo śpi, albo czeka na jedzenie, ale przychodzi taki czas, że poprostu znika, zakładam że ma jakieś życie prywatne, więc pozwalam mu nim żyć. Kiedy już spędzamy razem czas, gdy akurat się obudzi, i zapomni że jest głodny, jest bardzo kkochany. Przytuja się do mnie, głaska mnie i lubi się bawić, do czasu, gdy mu się znudzę, wtedy podnosi swój puszysty ogon, obraza się na łapce, i już go nie ma. Jest też druga opcja, uderza mnie łapką i znika. Mimo wszystko i tak go kocham, daje mi wiele radości. Poniżej jest kilka jego zdjęć, które robiłem kilka godzin temu,


Zachęcam Was do zostawiania komentarzy, które mogą być dodawane anonimowo, bez potrzeby logowania na konto google. Zachęcam Was również do zaobserwowania tego bloga oraz do śledzenia mojego profilu na Facebooku, by być na bieżąco, ze wszstkimi nowymi postami.
13 listopada / by / 0 Comments

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Top Ad