v

Post Top Ad

piątek, 25 listopada 2016

30 dni do świąt! Dwa słowa i dopisek o Månsie.


Witam, od dziś zostało już 30 dni do świąt. Jak widzimy wkoło już je wszędzie widać. W każdym sklepie, w galeriach, a nawet na ulicach. Już od czwartku będzie wszędzie poruszenie, wchodzi blogmas, czy na YT vlogmas. To dokładnie w czwartek będzie 1 grudnia, a więc zapraszam gorąco na Blogmas do mnie. Więcej na ten temat: link na dole postu. W telewizji leci już cała masa świątecznych filmów, a Mikołajkowy Blok Reklamowy już tuż tuż. Cały świąteczny klimat zaczyna nas powoli pochłaniać. Pora już na początek poszukiwań gwiazdkowych prezentów, dekoracji, na planowanie świąt.

TUTAJ jest wyjątkowa składanka której słuchałem już tysiące razy i zawsze pozwalała mi na lepsze odczucie magii świąt.



A świetny obrazek, który właśnie służy mi za tapetę. 

I jeszcze jeśli chodzi o wczorajszy POST, mamy już teledysk do piosenki Månsa Zelmerlöwa - "Glorious". Jest poprostu genialny w swojej prostocie, chwycił mnie za serce i nim zawładnął. TUTAJ możecie go zobaczyć.




25 listopada / by / 0 Comments

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Top Ad