v

Post Top Ad

czwartek, 6 grudnia 2018

Srebrna ósemka, czyli muzyka na grudzień! ~ Blogmas 2018 #3

Witajcie w dzisiejszym, muzycznym blogmasie, w końcu nie od tak sobie blog nosi nazwę MusicMonster Lifestyle. Dzisiaj właśnie skupimy się na tym "Music". Przygotowałem dla Was pieszczotliwie nazwaną przeze mnie "srebrną ósemkę" moich piosenek na grudzień! Ciekawe ile z nich będziecie znać.


8. TGD - "Gloria"
Zaczynamy srebrną ósemkę od nowości! Dzisiaj wydana nowa piosenka TGD jest  świetnym połączeniem moich dwóch ulubionych Kasi, Moś i Cerekwickiej. Dzisiaj na ósmej pozycji.


7. Glee - "Jingle Bell Rock"
Siódme miejsce dla klasyka! Pierwsza ze świątecznych piosenek jakich słuchałem!
~~~~~~~~~

6. Ariana Grande - "Santa Tell Me"
Szósta pozycja to mój świąteczny hit z listopada, zostaje ze mną również w grudniu!
~~~~~~~~~ 

5. Cliff Richard - "Mistletoe and Wine"
Kolejny klasyk na pozycji piątej! Piosenka kojarzy mi się już z samymi świętami, a nie czasem przed nimi, więc zostaje jak co roku na później!
 

4. TGD - "Pierwsza Gwiazda"
Kolejna piosenka TGD w tym zestawieniu. Mi święta w pojęciu chrześcijańskim kojarzą się właśnie z ich muzyką. Genialne głosy w świetnym wydaniu!

 ~~~~~~~~~

3. NiemaGOtu - "Pieśń Stworzenia"
Można powiedzieć że niemaGOtu otwiera top 3. Świetny klimat i wyjątkowy wokal. Nic dodać nic ująć.
~~~~~~~~~ 

2. Celine Dion - "So This Is Christmas"
Mój faworyt jeżeli chodzi o piosenki anglojęzyczne, w połączeniu z głosem Celine wybór był oczywisty. Pozycja druga czyli srebrny medal!


1. TGD i Kasia Cerekwicka - "Noel"
Na samym szczycie listy znów TGD! Tym razem oczarował mnie wokal Kasi Cerekwickiej. Kiedy zamykam oczy słuchając tej piosenki wracam od chwili, kiedy potrafiłem w zeszłym roku mieć ją zapętloną i gapiąc się w choinkę spędzić cały wieczór! Piosenka dnia, "NOEL"!

 
W dzisiejszym poście to wszystko, widzimy się w następnym! Zapraszam Was do zaglądnięcia na mojego Facebooka, oraz do pisania w komentarzach, jakie są Wasze ulubione piosenki na grudzień? 

Pozdrawiam,
Kamil
 
 

06 grudnia / by / 1 Comments

1 komentarz:

  1. Niestety nie jestem fanką świątecznych piosenek. :( Lubię święta i ich całą otoczkę ale gdy tylko mam przesyt świątecznych melodii psuje mi się humor.

    OdpowiedzUsuń

Post Top Ad