v

Post Top Ad

piątek, 16 lutego 2018

Daily Blog ~ 16 luty ~ Ja chcę już wiosnę!

Witajcie kochani, jak widzicie mamy małe zmiany, i od dzisiaj w życie wchodzi nowy rozdział w MusicMonsterze! Dla Waszej wygody rozdzielamy bloga, wszystko co kulturowe znajdziecie na podstawie bloga, a wszystko co lifestylowe tutaj! Nawigacja na blogach właśnie się zmienia, żeby ułatwić Wam przełączanie się między tymi dwoma światami! 

Wracam do Was z Daily Blogami! I wiecie co? Tęsknię już za wiosną, z kilku powodów, bo mimo tego że bardzo lubię zimę, brakuje mi przede wszystkim tego wiosennego ciepła i nowej energii. Zimowy klimat zazwyczaj ludziom nie sprzyja, a wiosna przynosi im ciepło. Nie chodzi mi tutaj o temperaturę, ale o ciepło jakim ludzie mogą się ze sobą wymieniać. Przede wszystkim wiosną więcej się uśmiechamy, a każdy uśmiech do nas wraca. Każdy cieplejszy dzień daje nam więcej radości, promienie słoneczne zaglądają do okien, pojawiają się pierwsze kwiatki na łąkach, kwitną drzewa, ogólnie natura wraca do życia, a my z nią. Każda wiosna zawsze daje kopa i więcej motywacji do życia, bo świat już nie jest ponury, tylko wszystko jest piękne i kolorowe. 


Tyle że na razie jest zupełnie inaczej, bo śniegu jest coraz więcej, gdyby to był grudzień - skakał bym z radości. Teraz tak sobie myślę, że nie potrafię się już cieszyć zimą po świętach. Mam tak zakodowane że wraz z końcem świąt powinna się kończyć zima, i w sumie dla mnie się kończy, tyle że śniegu przybywa a temperatury spadają. Ale mimo tej szarości, a może bardziej bieli, ja już powoli zaczynam odnajdować w sobie słońce i nową radość, swoją drogą ciekawe jak długo.

Z tego co pamiętam w tamtym roku, 'wiosenna euforia' dopadła mnie wraz ze słońcem w maju, a w tym w lutym, no trochę dziwne. Ale z drugiej strony świąteczna atmosfera dopadła mnie we wrześniu, ja chyba lubię wszystkie okresy zaczynać sporo wcześniej. Tak w sumie mój rok kręci się w koło między świętami a wiosną gdzie jest Eurowizja. Ja mam tak, że jak słucham sobie czegoś z Eurowizji to w głowie mam słońce, a jak czegoś świątecznego to śnieg, nie zważając na porę roku

No dobra, ale pomyślicie, co takiego niesie ze sobą wiosna, dla tych, którym ta cała Eurowizja że tak powiem 'lata'. Otóż jest kilka wydarzeń, które są kojarzone z wiosną. Zacznijmy od dnia kobiet, gdzie główną rolę odgrywają kwiaty, potem Wielkanoc, gdzie większość będzie miała trochę wolnego i okazję do spotkania się w rodzinnym gronie, potem majówka, dla większości chwila relaksu, że nie wspomnę o ulubionym święcie każdego ucznia - dniu wagarowicza. No i ulubione dla każdej kury domowej wiosenne porządki. 

Na dzisiaj to wszystko,  dajcie znać co Wy lubicie bardziej zimę i śnieg czy wiosnę i słońce? Widzimy się w następnym Daily Blogu.
Kamil
16 lutego / by / 32 Comments

32 komentarze:

  1. Och ja tak bardzo potrzebuje wiosny! Kiedy przyjdą cieplejsze dni moje samopoczucie od razu się poprawi, teraz pozostało nam tylko czekać na tą wiosnę..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam nie mam nic do Zimy, aczkolwiek mam dość ubierania się na cebulkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także czekam już na wiosnę nie przepadam zbytnio za zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również czekam na wiosenne słoneczko i wiosenny nastrój <3 zima zbyt długo trwa ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię obydwie pory roku :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zima bardzo piękna, ale chyba każdy już pragnie tego słoneczka :D
    https://bykatherina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo, że zima jest mroźna i zimna to ma swój urok i nawet ją lubię, ale wiosnę też chętnie przywitam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem tak-brakuje mi już ciepła i słońca, ale z drugiej strony nie lubię, kiedy prawie cały czas jest jasno na dworze. I jak tutaj dogodzić :p Mimo wszystko chyba wolę wiosnę/lato ze względu na ciepło.
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak ciepło przeważa nad ciemnością :D
      Ja natomiast lubię długie dni, ale z drugiej strony lubię też długie wieczory...
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Nie znoszę zimy, co roku na przełomie stycznia i lutego choruję... Tak też jest i w tym roku, więc Wiosno przyjdź do nas szybciej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie dopada wiosenna euforia, a ciebie jak widać choroba :/
      Życzę szybkich powrotów do zdrowia
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Thanks :D,
    sure, I'll invite your blog :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, że bardziej wolę wiosnę i lato, ale uważam, ze zima też ma pełno uroków
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też już z tęsknotą czekam na wiosnę, chociaż gdyby był śnieg to miło by było cieszyć się jeszcze tym zimowym krajobrazem...

    Miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiosna jest naprawdę bardzo inspirującą porą roku. Wszystko wzrasta, życie staje się żywsze. Jak nowo-narodzeni :) Pozdrawiam i obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już odliczam do wiosny! Jest motywująca i inspirująca :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiosna i słońce to zdecydowanie mój wybór ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  17. Zima,o ile jest śnieg jest piękna,... jednakże ja już chcę wiosnę! Nie mogę doczekać się cieplejszych dni i długich spacerów :3
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Potrzebuje też już tego słoneczka i ciepełka ;)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Amazing pictures! *o* You have such an adorable blog, dear! <3
    I follow you, hope you can follow back so we can keep in touch!
    kisses!

    Latest post

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja szczerze mówiąc wole zimę od lata :D Nienawidzę upałów i tego pocenia się haha


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie ktoś, kto woli zimę :P

      Oczywiście odwiedzę również Ciebie :D

      Usuń
  21. E tam, nie zależy to od pory roku tylko od zadowolenia z życia i tyle :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  22. Que maximo arrasou, obrigado pela visita.
    Blog:https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też czekam z niecierpliwością na moją ukochaną wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moją ulubioną porą roku jest właśnie wiosna. Robi się wtedy tak przyjemnie ciepło, wszystko budzi sie do życia, ptaki śpiewają... Jest cudownie! Zimę też lubię... Tak jak każda inna pora roku ma swoje plusy i minusy, więc z utęsknieniem czekam na wiosnę i lato, kiedy zdecydowanie lepiej się żyje. :)
    Pozdrawiam ciepło!
    Zdrowiedźma. :)

    OdpowiedzUsuń

Post Top Ad