v

Post Top Ad

sobota, 3 czerwca 2017

BlogWiec ~ dzie艅 2 ~ Conchita Wurst, M氓ns Zelmerl枚w i Anggun 馃挍

Witam Was serdecznie w drugim dniu BlogWieca! W dzisiejszym po艣cie przeczytacie o pierwszej cz臋艣ci artyst贸w, przez kt贸rych tw贸rczo艣膰 oszala艂em! Znaczy to tyle, 偶e w tym i w kolejnym po艣cie b臋dziecie mogli si臋 dowiedzie膰, jacy arty艣ci towarzyszyli mi przez ostatnie lata. A zacz臋艂o si臋 w 2014 roku. Wtedy zacz膮艂em bardziej interesowa膰 si臋 muzyk膮. Pierwszym moim idolem, a w艂a艣ciwie idolk膮 by艂a Conchita Wurst, i co ciekawe, ja zna艂em j膮 wtedy nie jako zwyci臋zc臋 Eurowizji, tylko jako genialn膮 artystk臋. Pierwsze z jej piosenek by艂y - wed艂ug 14 letniego Kamila - genialne. Dzi艣 co prawda nie wracam do nich cz臋sto, ale z u艣miechem na ustach! Moj膮 ulubion膮 wtedy by艂a piosenka "That's What I Am". Potem w 2015 powr贸ci艂em do jej tw贸rczo艣ci, dy wyda艂a pierwsz膮 i jak na razie jedyn膮 p艂yt臋. 


Kolejnym artyst膮, kt贸ry nie ma艂o namiesza艂 w moim 偶yciu jest oczywi艣cie Mans! Jest on ze mn膮 od maja 2015 do teraz! Moja najwi臋ksza mi艂o艣膰, artysta kt贸ry mi si臋 nie znudzi艂 i zapewne zostanie ze mn膮 jeszcze na d艂ugo, a dlaczego? Bo jego piosenki i osobowo艣膰 s膮 genialne! Je偶eli chodzi o piosenki, kt贸re s膮 sprawcami tej fascynacji Mansem to s膮 nimi "Heroes" i "Hanging On To Nothing"! Pierwsza z nich rozpali艂a t膮 iskierk臋, kt贸ra m贸wi艂a mi 偶e jest to genialny artysta, jednak najbardziej lubian膮 przeze mnie piosenk膮 Mansa jest w艂a艣nie ta druga. To po jej opublikowaniu kompletnie oszala艂em na jego punkcie, a dzi艣 znam teksty wszystkich jego piosenek! Zreszt膮 nie jestem jedyny!


Ostatni膮 na dzi艣 artystk膮 jest Anggun! Piosenkarka ta reprezentowa艂a Francj臋 na Eurowizji w 2012 roku, i w艂a艣nie st膮d j膮 kojarz臋. Na samym pocz膮tku przygody z tw贸rczo艣ci膮 Anggun, nie do ko艅ca lubi艂em jej piosenki. Zmieni艂o si臋 to, gdy us艂ysza艂em kilka jej wykon贸w na 偶ywo, gdzie brzmi wiele lepiej ni偶 na wersjach studyjnych, co w tych czasach uwa偶am za ogromny plus! Potem Zakocha艂em si臋 w jej piosenkach, ale niestety na kr贸tko, i szybko wr贸ci艂em z powrotem do tw贸rczo艣ci Mansa. Jednak do tej pory lubi臋 czasem pos艂ucha膰 jej piosenek, szczeg贸lnie "Echo", czyli sprawcy zafascynowania ni膮!

Dzisiejsz膮 piosenk膮 dnia jest "Firestorm" od Conchity Wurst! Piosenka idealna na pi臋kne, s艂oneczne dni. Ma 艣wietn膮 melodi臋 i bardzo wpada w ucho. Mi艂o si臋 jej s艂ucha w ka偶dej sytuacji!:

 

To wszystko w dzisiejszym BlogWiecu! Zapraszam ju偶 jutro na nast臋pny post z serii! 呕eby go nie przegapi膰 zach臋cam do zaobserwowania tego bloga lub strony na Facebooku! Z mojej strony to wszystko, a Wam je艣li si臋 podoba艂 ten post zostaje tylko uhonorowanie go komentarzem! 
Pozdrawiam, Kamil
03 czerwca / by / 0 Comments

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Post Top Ad